☀️SOMMARLOV☀️

Hej, jag lever! Det var ett tag sen jag bloggat och har tänkt på det väldigt länge. Men har aldrig riktigt haft tiden att sätta mig ner och blogga. Så ursäkter ett långt inlägg. 
 
Den sista veckan av skolan gick sjukt fort! Först och främst så fick jag ``ett litet återfall`` eller vad man ska säga av min jätte magkatarr som jag har haft mycket svårigheter av under året. De vet inte riktigt vad det är, först trodde de att det var magkattar men sen blev de osäkra för magkatarr tabletterna fungerade inte, åt de i cirka fem veckor varje dag och var tvungen att ta två stycken och sen så började jag trappa ner och nu äter jag de vid behov. Sen hade jag lite konstiga syntomer, men det har fungerat bra på slutet men fick som sagt ett ``lite återfall`` på söndagen (31/5) och belv hemma både måndagen och tisdagen. På onsdagen hade vi typ inga lektioner, for in och tömde skåpet och gjorde ett prov. Torsdagen var det Slaget om Midgård, åkte in och tittade fram till lunch och gick sedan och åt med Klara på stan. På fredagen var vi lediga. 

På söndagen träffade jag Josefin och Petra, vi åt brunch och pratade om allt möjligt.
På måndagen igen hade vi klassensdag, vi såg film i filmsalen och åt pizza. På kvällen var det Utsparksfest, jag for det med Klara och Felicia. Vi dansade massor och kom hem vid kvart över två på natten och var helt slut.
Bjuder på en väldigt dålig bild från kvällen, men denna var nog den bästa jag hade. 

På tisdagen hade vi skolavslutning, vi träffade klassen och sa hejdå och sen så var det avslutning i valhala där det var musik och dans. Efter det blev jag upphämtat av Théa och Kiki och for och tittade på Wilmas student. Sen gick jag tillbaka till skolan och titade när treorna sprang ut. Efter det gick jag till stan där jag träffade Herman och sen Wilma och vi belv upplockade av Jan och sen for vi till Théas lägenhet och åt student lunch för Herman och Wilma. 
 




Sen har jag varit på Eskil och Eilas skolavslutning och sen har jag jobbat, tränat och sovigt och varit på sommaravslutnings lunch för ledarutbildnigen. 




På Måndag åker vi till Sundsvall och sover på hotell i två nätter, då står shopping på schemat!
Almänt | |
Upp