Random lista!

Hur gammal är du? Jag är 17 , i år fyller jag 18!

Hur lång är du? 1,71

Skulle du vilja vara längre? Nej.

Vad har du för hårfärg? Men naturliga, blond/brunt

Har du några tatueringar? Nej

Har du några piercingar? Yes, 3 i öronen!

Vill du ha en tatuering/piercing? Ja båda! En tatuering och minst 2 till piercingar i öronen vill jag ha!

Vad står på din shoppinglista till våren? Ett par vår skor

Vem känner dig bäst och varför? Felicia, Klara och Amnada känner mig nog bäst. För jag litar på de till 100% och jag har kännt de över ett år nu och även om det finns vissa saker som de inte vet än så vet de nog mest om mig än någon vad någon annan tidigare har tidigare.

Har du pojkvän/flickvän? Nope är singel

Kär? Nej inte för tillfället.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Spelar ingen roll alls

Favorit sångare/band? Här är bara 4 av mååånga Echosmith, Ben Howard, The Kooks, Bastille 

Favorit citat?  Julian från One Tree Hill: "Well, we’re always thinking that someday we’ll be happy.You know, we’ll get that car or that job or that person in our lives that’ll fix everything.But happiness is a mood,and it’s a condition,not adestination.It’s like being tired or hungry.It’s not permanent.It comes and goes,and that’s okay.And I feel like if people thought of it that way,they’d find happiness a lot more often."

Nathan också från One Tree Hill:

Du måste klä dig i en enda färg resten av ditt liv, vilken?Svart isåfall haha enklast att matcha och försvinner aldrig ur mode.

Du får välja vilken stad i vilket land som helst att bo i för resten av livet? London, Washington eller Stockholm, Seattle

Favorit film?  Så himla svår fråga! Beror på vad man är på för humör men kan nämna nägra haha, Harry Potter alla dagar hahha men har sååå många fler som Avengers, Step Up, Burlesque, The Conjuring, Pitch Perfect 

Favorit disneyfilm? Lilla Sjöjungfrun eller Skönheten och Odjuret 

Favorit serie? humm, så svårt! Men Criminal Minds, Chicago fire, One tree Hill, Stalker, Scandal, The 100 och Without a Trace (min favorit serie när jag var liten!)

Följer du någon serie nu? Ähmmm..... 21 just nu, 20 som fortfarande går och just nu och sen ser jag om Without a Trace 

Vad för musik lyssnar du på när du är ledsen? Lugn musik

Vad åt du senast? En yogurt och banan till lunch 

Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara? Ta ingen skit från någon och stå upp för dig själv för fan haha. Att inte lita på alla

Beroende av? tv-serier!!!

Vad önskar du dig just nu? Till sommaren och höstlovet!!

Almänt | |
Upp