Valborg, vindkraftverk och ceasarsallad

Var ett tag sen jag skrev sist. Jag blev ganska dålig veckan efter och sen hade jag inte så mycket ork att skriva.
I veckan fick vi helg i onsdags så efter skolan for jag hem till Felicia och åt middag, på kvällen kom Klara. Vi åt jordgubbar, banan, oreo och glass och hade tjejsnak. På torsdagen vid elva for jag hem, städade och for ut och sprang. Vid fyra kom Klara och Felicia. Vi är hallomi med tillbehör till middag. På kvällen gick vi förbi majbrasan en sabbis annas var vi hemma hos mig och pratade och såg serier. De for hem vid ett på fredagen. Resten av fredagen städade jag undan efter oss, tog det lungt och pluggade lite. På lördag morgon for jag ut och sprang sen kom Wilma. Vi pratade ikapp, for och fotade vindkraftverk. 
I söndags så träffade jag Eve, lagade lunch som blev ceasarsalllad. Sen städade jag, pluggade, var ut och gick i skogen med Truls.






Almänt | |
Upp